1/26/2016

Sunny winter!


Jak widzicie piękna pogoda towarzyszyła nam już przed kalendarzową zimą. Korzystając z okazji wraz z 
koleżanką postanowiłyśmy wykorzystać tak piękny dzień i zrobić spontaniczna sesję Już nie mogę się doczekać kolejnych takich słonecznych dni a przede wszystkim wakacji. Zdjęcia były robione w Tarnowskim Parku Sanguszków. Przedstawiam namiastkę tego co powstało i mam nadzieję że się Wam te zdjęcia spodobają. 
Pozostawiam was ze zdjęciami ; ) !! 




Kasia: (...)

P. ♥

3 komentarze:

  1. Ostatnie zdjęcie ma "to coś", bardzo mi się spodobało. Inne również śliczne :)

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia!
    Ja się dopiero uczę fotografii, ale wchodząc tutaj zobaczyłam mnóstwo pięknych kadrów - świetna praca!
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń